qberylx's FotoPage
Image hosted by Photobucket.com
By: Mr qberylx sketch

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  >  >>]    [Archive]
Thursday, 1-Nov-2007 08:00 Email | Share | | Bookmark
Hari Raya

 
 
Selamat Hari Raya




Monday, 10-Sep-2007 15:47 Email | Share | | Bookmark
Berkayak kite ke Jasin , Kampung chinchin

pagi..
baru 2 lapis.
gelojohnyer.. isk isk
View all 10 photos...
kite start dari pagi ler.. hari ini aku dtg paling awal skali.. demi menjayakan aktiviti..maklumler nka sokong izzah nie..



sampai sampai je.. steve mengetest henpon barunyer..



kendian dari water konpiden sampailah ke rakit takde gamba .. jurukamera tak bwk kamere.. ini adalah gamba gimrama daripada peserta..



sekilas ikan di air kite da tau sape pemenangnyer kan.. judge lah sendiri.. ade yg buat taian lembu patah tanduk.. macammane pon saye paling ske tarian ayam berenang di tasik..

sesungguh nya jgn dilupa pada keindahan tasik.. jagalah tasik kita untuk masa depan ..





gamba beramai ramai sebelum berambus dari tasek.. dari kiri.. hurm..hurm.. anda pon da kenal..





akhir kata.. tahniah pada siapa yg da reti berenang.. pade siapa yg lemas.. anda ader byk lagi masa untuk blajar.. harap harap.. anda semue gembira pada sesi kali ini.. terima kasih pada director program.. Izzah.

berakit rakit ke hulu.. berenang renang ketepian.. bersakit sakit dahulu.. yg lemas kite gelakkan..
sekian terimas.

*p/s : pd siape yg masih tak tahu berenang sila blaja girama daripada peserta2 dlm gamba. harap maklum..

yang membuat laporan dan editor gamba yg masih perlu di improvekan,

qberylx.


Monday, 28-May-2007 06:16 Email | Share | | Bookmark
Malam menggamit kenangan terindah







Huhu.. rase cam lame giler tak upload gamba.. erm.. nie gamba nie edit sikit sikit je pon..
pc asik lembab jer.. kene upgrade jugak le rase nyer... seems like my RAM busted plak last week.. isk.. okies.. enjoy the pic.. especially srikandi.. n_n . sesape nak kim salam kat derang. jgn msg kat sini.. huahuahua..


Tuesday, 3-Apr-2007 13:30 Email | Share | | Bookmark
Konsert Nasyid

 
 



Thursday, 29-Mar-2007 12:50 Email | Share | | Bookmark
Dinding sandaran hati..

 


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net